Jak zrobić profesjonalny podpis e-mail?

Stwórz profesjonalną stopkę w generatorze

Stopka w mailu to nasza wizytówka. Możemy na niej przedstawić nie tylko swoją osobę, ale także nasze produkty czy usługi. Profesjonalny podpis e-mail powinien składać się
z najbardziej przydatnych informacji, z czego istotna jest ich ilość oraz forma graficznej prezentacji. Główną rolę odgrywają odpowiednia hierarchia informacji, dobór kolorów czy
wykorzystanie przestrzeni.

Podpis e-mail. Co powinien zawierać?

  • podstawowe informacje kontaktowe: Imię i nazwisko, stanowisko, nazwę oraz adres firmy, numer telefonu, link do strony internetowej, odnośniki na profile społecznościowe,
    logo lub zdjęcie profilowe
  • stonowane kolory: ograniczona liczba barw spowoduje, że podpis e-mail będzie elegancki i nieprzytłaczający odbiorców

Przykłady profesjonalnych sygnaturek:

jak-zrobić-podpis-e-mail

jak-zrobić-podpis-e-mail

HubSpot Email Signature Template Generator

Proste narzędzie do generowania stopek e-mail obejmujące m.in. informacje o kontakcie , ikony społecznościowe, zdjęcie profilowe lub logo. Wygląd stopki można w łatwy sposób zmienić
za pomocą gotowych szablonów.

jak-zrobić-podpis-e-mail

Po wypełnieniu informacji, pojawi się okno z możliwością skopiowania stopki w postaci kodu HTML.

W poczcie Gmail, wejdź w ustawienia, a następnie w pole Podpis i wklej kod stopki.

jak-zrobić-podpis-e-mail

jak-zrobić-podpis-e-mail

WiseStamp

W wersji bezpłatnej WiseStamp oferuje stworzenie stopki zawodowej i osobistej. Płatna wersja pozwala na zarządzanie stopkami współpracowników oraz usunięcie odnośnika. W prosty sposób można wstawić własne logo, dodać ikony społecznościowe, najnowsze posty z Facebooka, wpisy na blogu czy wideo z YouTube.

jak-zrobić-podpis-e-mail

Newoldstamp

Kolejny generator podpisów e-mail, dzięki któremu można wyróżnić swoją markę, firmę lub udoskonalić prywatne konto e-mail. Najważniejszymi cechami narzędzia Newoldstamp
są między innymi: zarządzanie zmianami w stopce dla pracowników w całej firmie, moduł statystyk, które pozwalają analizować konwersje sprzedażowe, łatwa integracja z głównymi klientami pocztowymi, tworzenie bannerów promocyjnych czy przycisków do App Store’a lub Google Play, aby promować swoją aplikację mobilną.

Pozostałe najbardziej znane oraz polecane to: